Weer thuis - Reisverslag uit Petten, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Petten, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

11 Oktober 2008 | Nederland, Petten

Hallo allemaal,

Bij deze dan echt het allerlaatste berichtje. We zijn inmiddels weer thuis en hebben alweer 2 nachtjes lekker bij geslapen in ons eigen bed. (wel zwaar hoor zo een dekbed op je!)

De vlucht was allemaal goed verlopen. We vertrokken een uur te laat vanaf Kuala Lumpur, maar de piloot had een beetje doorgevlogen dus waren we maar een half uurtje te laat op schiphol.
Daar wachtte ons een verrassing, want de hele familie stond ons op te wachten met een spandoek en bloemenkransen. En ze hadden nog meer in petto voor de rest van de dag, kwamen we al snel achter.
Na een heel leuk welkom zijn we met zijn allen naar het van der Valk hotel gegaan bij Akersloot, waar we heerlijk ontbeten hebben. Hier schoven nog meer familieleden aan.
Eenmaal uitgegeten stapten we naar buiten en daar hadden ze mijn auto, helemaal versierd en wel voor de deur staan. Vlaggetjes erin en een groot hart met 'just married'op de achterruit. Dus wij op weg naar huis.
Daar aangekomen was het hele huis versierd met slingers, stond er een groot bord in de tuin en stond er een ondergrondse afvalbak in de voortuin??!! Leuk geintje...
Binnen hingen overal ballonnen en waren de foto's van ons trouwen door de hele kamer opgehangen.

Een geweldige thuiskomst dus!
Hartstikke bedankt voor alle moeite van iedereen en voor het volgen van de verhalen.

Tom en Corine

• 11 Oktober 2008 - 17:18

Paps En Mams:

Nou Fijn dat jullie het leuk vonden(Want dat moet je maar afwachten!!) Wij hebben genoten van jullie verhalen en belevenissen!!

Kus van ons!!

• 12 Oktober 2008 - 15:05

Rianne:

Welkom thuis!!
    Ik heb ontzettend meegenoten van jullie reis door alle mooie verhalen :)
    Geniet weer van alle mensen om jullie heen en succes met wennen in Nederland!

Liefs,
    Rianne

• 14 Oktober 2008 - 08:42

Andrea:

Hooi! Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Hopelijk kunnen jullie een beetje wennen. Vond het erg leuk om jullie online te volgen! Tot gauw, Liefs andrea

• 15 Oktober 2008 - 16:00

Linda:

Wat gaat de tijd toch snel zeg, jullie zijn alweer thuis! Welkom. Bedankt voor het volgen van al jullie avonturen.

• 05 Oktober 2012 - 11:16

Natasha:

Hallo,
    Ik ben Natasha Zoetemeijer en ik wil in de zomer 2 maanden vrijwilligerswerk in Brazilie gaan doen. Ik las in u verslagen dat u dat ook hebt gedaan. Ik vroeg me af bij wat voor project u heeft geholpen. Het klonk erg leuk Ik hoop dat u me hierbj verder kan helpen en mischien een site/gegevens waar u dit vandaan heeft.
    Met vriendelijke groet,

Natasha Zoetemeijer