Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu

Antigua

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

18 Augustus 2008 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal,

We hebben idd ook andere beesten gezien Jord, dolfijnen, barracuda's en haaien, maar gelukkig lagen we toen niet in het water.

We zijn nog een paar dagen in Antigua zoals we al schreven en nadat ik weer beter was hebben we de markt nogmaals bezocht. Nu ook om souverniertjes te kopen.

Gister hebben we een koffieplantage bezocht. We werden door een oude legertruck (net zo een als van de KNRM) opgehaald en zo gingen we naar de plantage.
Daar kregen we uitgebreid te horen hoe het allemaal in zijn werk gaat, voordat je de beste koffie van Guatemala hebt. Op de plantage zelf waren seizoensarbeiders hard aan het werk en zij wonen voor een paar maanden ook op de plantage met hun hele gezin. De kindjes lopen daar dus ook de hele dag rond en zij wilden best voor ons op de foto, maar daarna vroegen ze toch om 1 Quetzal...hihi....
De tocht was wel supermooi en goed georganiseerd.

Vandaag gaan we nog voor een van de laatste keren met een chickenbus in de omgeving wat dorpjes bekijken en dat zit het er hier in Guatemala echt op.

We laten weer wat horen als we in Hawaii zijn aangekomen.

Groeten,
Tom en Corine

• 19 Augustus 2008 - 11:41

Marian:

Laatste reactie richting Guatemala. We hebben samen met jullie (wij wat minder) een rondreis door Guatemala gemaakt. Geweldig! Geen idee hoe het eruit zou zien, maar we hebben er nu een indruk van.
    Op naar Hawaii!!!!!! Goeie reis gewenst en we zijn weer benieuwd. Hele dikke kus van ons.

• 22 Augustus 2008 - 16:48

Sofie Van Straten:

Lieve Juf Corine & Tom,

Wat leuk om te zien waar jullie allemaal zijn! Mama liet het zien op de computer. Ik herkende je meteen hoor! Nu naar Hawaii, gaan jullie lekker surfen op de golven? Nog heel veel plezier op vakantie, maar ik ben wel blij als je weer terug bent op de Pettenvlet hoor!

Een hele dikke knuffel van Sofie

• 24 Augustus 2008 - 19:42

Edith Han Teun Jur:

Het is nu 24 aug half 12 'savonds, dus bijna 25 aug en de Olympische Spelen zijn afgelopen. Morgen is het maandag en dus gewoon te werk of school.Voor jullie is de maandag geen werkdag, maar weer gewoon een feestdag in de vakantie. Haaien, dolfijnen,leuke mensen tegenkomen of moeten er vandaag nieuwe slippers gekocht worden omdat de oude, meegenomen uit Holland, versleten zijn? Elke dag staat er weer iets leuks of ontroerends te wachten op jullie zo te zien.Hawaii is in mijn beleving een sprookje of is dat alleen van foto's en tv? ben benieuwd weer.
    Heel veel plezier en maak er een mooie maandag (of dinsdag)van.
    liefs edith han teun en jur.