Overstappen in Manila - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Corine - WaarBenJij.nu Overstappen in Manila - Reisverslag uit Manila, Filipijnen van Corine - WaarBenJij.nu

Overstappen in Manila

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 September 2008 | Filipijnen, Manila

Hallo allemaal,

De reacties op ons trouwen blijven binnen komen, echt leuk. Dus bij deze, bedankt allemaal.

Gister zijn we om 19.00 uur weggevlogen van Guam naar Manila op de Filipijnen. Hier moesten we een nacht blijven slapen en dan vliegen we door naar Kuala Lumpur. We zitten dus nu op het vliegveld van Manila te wachten en we dachten, we doen effe een kort berichtje.

We zouden eerst via Hong Kong vliegen, maar Continental airlines cancelde deze vlucht. Vandaar dat we nu in Manila zitten en dat zij ook voor ons een hotel en taxi geregeld hadden. Lekker luxe hoor en vanochtend nog een uitgebreid ontbijt. Toch altijd lekkerder als het voor je betaald wordt..hiha.

We liepen vanochtend even een rondje buiten het hotel en we werden wel weer met de neus op de feiten gedrukt: bedelende kinderen en overal taxibusjes en veel smog...wat een verschil is er toch in de wereld!

Tot later,
Tom en Corine

• 07 September 2008 - 19:16

Tom En Corine:

gefeliciteerd met jullie huwelijk! wat klinkt dat degelijk he? Super om te trouwen op Hawai, de foto's zijn prachtig. Nog een prettige reis verder.
    Groetjes,
    Kees en Annie Versteeg uit Sliedrecht

• 09 September 2008 - 09:56

Tijmen:

Gefeliciteerd Corine en Tom!

Wat een mooie plek en een orginele post! Heel bijzonder! Nog veel reisplezier!

Tijmen van der Wal
    www.biesboschevenementen.nl