Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu

Antigua

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

14 Juli 2008 | Guatemala, Antigua

Vanmorgen zijn we Guatemala city uitgegaan met de bus. Dit was echt een onwijsgave ervaring...de bussen in het algemeen. Zoals jullie op de foto zien zijn het net kermisattracties en dan rijden ze als gekken door de stad. Je moet zorgen dat je niet per ongeluk voor de bus loopt, want hij past echt niet op. Vamorgen crosste de bus dwars door de bergen, waar hij af en toe hard moest remmen om niet naar beneden te storten... In Antigua hebben we een hostal gevonden waar we een tweepersoons kamer hebben met een gedeelde badkamer. Vandaag het stadje bekeken, welke heel historisch is met allemaal oude paleizen en kerken. En natuurlijk een gave markt met indianen spullen, zo gaaf al die felle kleuren..!
Morgen gaan we een vulkaantour doen, dat horen jullie later..

Bedankt voor al jullie leuke reacties, is altijd leuk om te lezen.

OH ja.. mijn spaans komt erg goed van pas en alles wat ik eerder geleerd had komt weer helemaal terug. Zelfs Tom kan al goedemorgen, middag en avond zeggen en bedankt etc... Goed he?

Hasta Luego

• 15 Juli 2008 - 06:46

Natasja:

gaaf he daarzo. inderdaad die bussen waren altijd erg gaaf, en rijden als gekken. gelukkig kosten ze daar niet zo veel en kun je er prachtig mee reizen. het zal er in de bergen wel iets koeler zijn?
    doei veel plezier!
    Natas.

• 15 Juli 2008 - 06:57

Marian:

Hoi.
    Inderdaad wat een prachtige bussen(zal aan oma vragen of ze vroeger ook op zo'n bus reed), grapje.
    Luxe hostels hebben ze daar, ik dacht altijd dat je met velen op een afdeling sliep. Gelukkig dat je rugzak al vol zit Corine anders had je vast wat gekocht op de markt. Maar ja je moet nog vele weken rondtrekken en je hebt maar 1 rug.
    Is de bevolking vriendelijk? Gisteren was er brandweerspuiten en zoals gewoonlijk veel teams, maar het was mooi weer. Vandaag krijgen we harde wind en miezerig.
    Leuke foto's
    Tot de volgende keer!
    Dikke kus.

• 15 Juli 2008 - 20:04

Ellenoor:

Hola! Je verhalen klinken erg leuk en soms herkenbaar! Die buschauffers rijden af en toe echt als idioten he!! Wens je nog veel plezier daar en succes met je spaans! (heb je nog geoefend met je walkman en cassettebandje?!) Groetjes!

• 16 Juli 2008 - 08:26

Eelco En Petra:

Hey wereldreizigers! Dat ziet er leuk uit zeg, wat goed dat je al foto's hebt geplaatst! Hopelijk gaat de zon snel schijnen, want regen ken je al..haha

liefs, ons