Wij zijn getrouwd!! - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Corine - WaarBenJij.nu Wij zijn getrouwd!! - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Corine - WaarBenJij.nu

Wij zijn getrouwd!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

31 Augustus 2008 | Guam, Hagåtña

Hallo allemaal,

Wij zijn getrouwd op Hawaii, op maandag 25 augustus 2008.

De meeste van jullie hebben ondertussen een kaartje ontvangen of het op een andere manier vernomen, hoop ik. En anders weten jullie het nu. Sommige hadden het al wel een beetje vermoed, nou jullie hadden gelijk!

Het was een ontzettend mooie dag met een heel helder blauwe lucht en een lekker zeewindje. Op een spierwit strand met een helderblauwe zee hebben wij elkaar het ja-woord gegeven, elkaar de ringen omgedaan en mocht Tom zijn bruid kussen!

Tijdens het trouwen kregen we ook een stukje van de Hawaiiaanse huwelijktradities mee, namelijk het omhangen van een bloemenkrans bij elkaar. Verder was er een fotograaf die heel mooie foto's heeft gemaakt en we gaan proberen ze op de site te zetten.
Na afloop van de ceremonie zijn we met onze huurauto naar een dinnershow geweest in het Sheratonhotel met uitzicht op zee en een hulashow! Het geheel was allemaal supergaaf en we hebben er echt heel erg van genoten!

De ringen en kleding hadden we laten opsturen naar Hawaii en deze konden we uiteindelijk dragen tijdens de ceremonie. Helaas waren er wel wat probleempjes met het afhalen van de doos, want de douane wilde de doos niet vrijgeven. Het geheel zou dus bijna nog in het honderd lopen, maar uiteindelijk hebben we een een (soort) advocaat (sepciaal voor douanezaken) moeten inhuren en hebben we een flinke som geld moeten neerleggen voor de invoerkosten..!
Dit was natuurlijk wel een beetje jammer, maar gelukkig konden we toen de kleding wel dragen!! En kon het toch nog een mooie dag worden.

We willen iedereen bedanken voor alle reacties die we tot nu toe gehad hebben, echt heel erg leuk!

Na zo een geweldige dag was ons avontuur op Hawaii nog niet afgelopen, want we hadden nog 1 dag om iets van het eiland te zien en we hadden nu een auto. Er waren 2 dingen die we echt gedaan wilden hebben en daar hadden we ook een reservering voor. Zo gingen we op dinsdag ochtend met een dolfijnenexcursie mee vanuit de haven van Waimea (aan de westkust van het eiland). We voeren de haven uit en we zagen gelijk al een groep spinnerdolfijnen zwemmen, zo leuk! Maar het werd nog veel gaver toen we later met een andere groep dolfijnen mochten snorkelen. We zwommen gewoon boven ze!! De dolfijen hoorde je ook overal om je heen en ze sprongen zo uit het water en plofte terug erin vlak voor je neus. Echt heel gaaf!
Daarna gingen we een stukje verder varen, waarbij een groep bottlenosedolphins op de golven van de boot meesurften. Dit zijn vrij grote dolfijnen (kun je niet naast gaan zwemmen..) maar ze zijn wel heel mooi. Op een ondieper rif gingen we verder snorkelen op zoek naar schildpadden. En die zagen we ook nog, 1 heel grote en een kleine en daar zwommen we dus ook gewoon weer naast....! (We hebben fotos als bewijs!)
Na dit gave avontuur gingen we op weg naar het Cultureel Polynesie Centrum, waar we naar een dinnershow gingen en een nightshow. Het eten was erg lekker, veel typische gerechten van de verschillende stammen die in Polynesie leven/leefden. De nightshow was erg gaaf. Elke stam (1 uit Hawaii, uit Fiji, uit Tonga, uit Samoa, uit New Zealand etc) gaf een show weg, wat uiteen liep van huladanseressen tot jongleren met vuur. Kortom, we konden deze dag niet beter afsluiten!

Op woensdag moesten we al onze spullen pakken om smiddags met het vliegtuig mee te gaan naar Guam. In de ochtend eerst nog de doos met trouwkleding naar het postkantoor brengen (nu maar hopen dat het allemaal goed aankomt!) en het foto album met fotos van het trouwen van de fotograaf bekijken. En wat zijn ze mooi geworden.....!
Aan het einde van de dag kwamen we aan in Guam. Intussen waren we de tijdslijn gepasseerd en nu leven we dus zo'n 8 uur voor jullie uit. Wel gek hoor?!

We zitten nu in een heel mooi hotel langs het strand van Tumon bay. We hebben uitzicht op een helder blauwe zee, een zwembad voor de deur met palmbomen etc etc..... We verwennen onszelf maar eens even, want goedkope hostels zijn er hier gewoonweg niet. We gaan hier eens lekker uitrusten, zodat we aan het eind van de week weer met veel energie Maleisie kunnen gaan verkennen.

Dat was het wel even voor nu...tot later!!

ps. Marielle en Jorgen: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Pleun!!

• 31 Augustus 2008 - 06:19

Marian:

Het is toch allemaal geweldig hè. De foto van de ceremonie is mooi.
    Jullie kleding is zo wel heel goed te zien. We zijn er trots op. Wat een sprong in de tijd hebben jullie gedaan, 20 uur verschil!!!!
    Nu uitrusten van alle hectiek en dan volgen wij jullie weer in Maleisië.
    We zijn weer heel benieuwd.
    liefs van piet en marian

• 31 Augustus 2008 - 06:21

Sandra:

Hoi Tom en Corine,

Onwijs gefeliciteerd met jullie huwelijk, echt super mooi allemaal zoals het eruit ziet.
    Geniet er lekker van!!

Liefs San en de rest....

• 31 Augustus 2008 - 08:56

Dagmar:

heel erg gefeliciteerd. nou ik had het niet verwacht hoor jullie zien er echt super gaaf uit zo wil ik ook wel trouwen echt super toen ik het in het briefje las moest ik gewoon janken ik ben ook zo sentimenteel. super veel pezier nog dikke kus dagmar en remco

• 31 Augustus 2008 - 17:55

Rianne:

Lief bruidspaar,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Wat vond ik de flessenpost leuk en wat een verrassing, dankjulliewel!
    Zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten van deze prachtige dag. Ik hoop dat de rest van jullie reis net zo mooi blijft!
    Heel veel geluk!

Liefs,
    Rianne

• 31 Augustus 2008 - 18:03

Pauline:

Van harte!!!! Wat een superbericht!! Echt geweldig en de foto's geven een mooi plaatje zeg!!! Geniet ervan!

• 31 Augustus 2008 - 19:49

Coen:

hallo breed zusje,
    als eerste van harte gefeliciteerd. heel leuk voor jullie. ik wilde nog bellen maar t lukte niet meer en toen waren jullie vertrokken daar. zou je mij willen bellen als je kan? gewoon op mijn nummer... de foto's zijn erg leuk, had je ook van die blikken achter de auto en een bord 'just married'? haha. nou ik hoor t wel als je een keer tijd hebt. veel geluk samen en wij wachten op het feest.
    groeten Coen en Cristina

• 01 September 2008 - 14:27

Papa&mama Petra &eel:

hee lef brudspaar!

Even een mal vanut het nternetcafe n Istanbul. Gefelcteerd hebben we julle al per telefoon. Wat gaaf de shows en het zwemmem tussen de Dolf,s!! Julle zen er werkeljk prachtg ut op de foto,s.!! Hee genet nog even lekker daar!

kus van ons

• 01 September 2008 - 14:29

Wendy:

Hallo,

Van harte gefeliciteerd namens de gehele RB Sint Maartenszee! We waren erg verrast toen we de postbus leegden. Maaike was zo nieuwsgierig wat er in het pakje zat dat het zand verspreid in haar auto lag.
    De foto's zijn erg mooi!
    Leuk allemaal hoor.
    Geniet van alles!

Groetjes Wendy

• 01 September 2008 - 14:31

Linda:

Ha Corine,
    Wat lees ik nou, je bent getrouwd! Wat een ontzettend mooie trouwfoto's zeg, de jurk staat je supermooi. Ik wens jullie samen alle geluk en liefde toe!

Liefs, Linda

• 01 September 2008 - 14:36

Papa&mama Petra &eel:

hee lief bruidspaar!

Even een mail vanut het internetcafe in Istanbul. Gefeliciteerd hebben we jullie al per telefoon. Wat gaaf die shows en het zwemmem tussen de Dolfi,s!! Jullie zien er werkelijk prachtig uit op de foto,s.!! Hee geniet nog even lekker daar!

kus van ons

ps dit is de goede tekst Turks toetsenbord!! foutje!!Je moet het maar weten!

• 01 September 2008 - 16:20

Casper En Madeleine:

Hoi Tom en Corine,

Van harte gefeliciteerd. En heel veel mooie jaren samen!! Mooie foto's en een super mooie jurk heb je Corine.

Groetjes casper en madeleine

• 01 September 2008 - 17:17

Tante Marion:

Best Tom en Corine,
    Onze hartelijke gelukwensen en een goede toekomst voor jullie. Ook onze gelukwensen aan jullie ouders.
    Hartelijke groeten

• 01 September 2008 - 17:48

Wouter En Annelie:

Lieve Tom en Corine,

Wat een ontzettend leuk bericht hebben wij ontvangen! Jullie zijn getrouwd!
    Van harte gefeliciteerd! Wij wensen jullie heel veel geluk samen.
    De flessenpost was echt heel leuk en jullie staan prachtig op de foto.
    Geniet lekker van de rest van de reis, die kan vast niet meer stuk!

Liefs Wouter en Annelie

• 02 September 2008 - 10:35

Ben En Mia:

Lieve Corine en Tom van harte gefeliciteerd!! en wat zagen jullie er mooi uit.Voor ons was het een mega verrassing.Het zal een dag geweest zijn om nooit te vergeten.Prachtige foto's trouwens ook.Jullie zijn echt aan het genieten,Nog veel plezier liefs ben en Mia

• 02 September 2008 - 19:56

Yvonne En Olaf:

Dank voor de flessenpost! Mooie foto's, leuk om te bekijken. Geniet ervan. Groetjes Yvonne en Olaf in een herfstig Petten.

• 02 September 2008 - 21:43

Henk Marianne :

Hallo Tom en Corine,
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    Heel veel geluk gewenst van ons en ook van Jantina.Nog een fijne reis toegewenst wat nu overgaat in de wittebrood weken maar ik denk dat het weinig witte brood is wat jullie eten. Groetjes van ons.

• 03 September 2008 - 08:38

Ilse-Marie:

Ha echtpaar!
    Wat een surprise! Proficiat! Heerlijk intiem, maar had graag een feestje met jullie gebouwd op Hawaii!
    Geniet van elkaar en jullie reis!
    X ilse

• 03 September 2008 - 10:42

Andrea:

Hee!! Van harte gefeliciteerd!! En veel geluk met elkaar! Bedankt voor jullie originele post, erg leuk! Jullie zien er prachtig uit! Geniet van Maleisië! Liefs!

• 04 September 2008 - 09:01

Marielle:

Aaaaaaahhhhhhh, wat goed!!!! Gefeliciteerd!!! En dat feessie.......ik was dronken!!! ;-)
    Ik wist echt van niks hoor, maar het is toch op en top romantisch!!! Fantastisch!!!
    Tja, en wij zijn een klein wereld wonder rijker!! Ze is zo'n skatje!!! Alle naadjes zijn open en alle naadjes zijn dicht!!! Zo mooi!!! Ik probeer straks op mijn Hyves even foto's te plaatsen, dus kijk maaar even als je wil!!!

Luitjes, geniet nog lekker!!! Ik hou jullie in de gaten!!!

XXX

• 04 September 2008 - 09:56

Anja En Herman :

Van harte gefelicireerd
    en heel veel geluk.
    Corrine wat een mooie jurk

• 04 September 2008 - 18:06

Mathijs:

Hey Tom en Corine!
    Wat gaaf man dat jullie zijn getrouwd!Gefeliciteerd he,het zijn echt mooie fotos vd ceremonie.en de andere natuurlijk ook hoor!!Veel plezier nog daaro Groetjes Mathijs en Nancy

• 04 September 2008 - 20:48

Eelco En Petra:

Hey zus en zwager..

Al een beetje gewend aan het 'man' en 'vrouw' zijn? haha. Nogmaals onze felicitaties, nu vanuit Frankrijk want we zijn weer lekker aan boord!
    De foto's zijn erg mooi, moet alleen nog even op jullie pakje wachten want zijn pas tegen 18 sept in NL.
    Nou, heel veel plezier nog daar,Maleisië is vast ook prachtig!

Veel liefs, Petra en Eelco

• 05 September 2008 - 17:39

Wim En Jantine :

Ha tom en corine, nog van harte met jullie trouwdag,beetje laat maar computer was stuk. Zo te zien hebben jullie een hele leuke dag gehad en wat zagen jullie er mooi uit! Leuk ook de flessen post. We hopen erg veel foto's te zien als jullie weer terug zijn.

Groetjes Wim, Jantine Jan enn Marc

• 06 September 2008 - 06:14

Heuvelman:

Hallo Corine en Tom,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie zagen er stralend uit, veel geluk samen!

Groetjes, Henk & Corry, Vincent & Leonie ,
    Stephan

• 07 September 2008 - 18:40

Kim & Joris:

Wat zien jullie er mooi uit!!! dit is ook echt een actie voor jullie!! wat geweldig. Heel veel geluk en plezier samen!!

groetjes, Kim en Joris

• 14 September 2008 - 15:58

De Molentjes:

Hee luitjes.
    Alles goed..
    Van harte gefeliciflapsteerd met jullie huwelijk super....
    sorry beetje laat hebben dit adres van moeders Marian heel veel plezier nog geniet er van . . zien jullie gauw. . kus liefs rob betty mark oma marianne en sijmen (ons adres)(voorburggracht 505, 1724rj Oudkarspel... haha

• 29 September 2008 - 06:27

Irene & Corrien:

Hoi Tom en Corine,

Lekker late reactie van ons, maar niet minder gemeend. Van harte gefeliciteerd met jullie stap in het huwelijksbootje. We wensen dat jullie huwelijksbootje bestand mag zijn tegen een stevige breker als het nodig is, maar dat het voor vooral een rustige vaart heeft!!

We hadden niet helemaal de goede naam van jullie site steeds niet helemaal goed. Maar waar een kraamvisite (Pleun) al niet goed voor is.

Die grotten met vleermuizen heb ik (Irene) ooit ook gezien. Wat een stank. Helaas vlogen ze toen 2 dagen achter elkaar niet uit.

Geniet er nog van en tot gauw!!

Groetjes Irene & Corrien

• 10 Januari 2009 - 13:02

Yviera :

Ik ken jullie beide niet, maar kwam per toeval op jullie site, was iets aan het zoeken over maleisie!

Maar vind het echt een super vette actie om in het buitenland te gaan trouwen met z'n twee, zonder familie en vrienden. Zou voor mij ook echt een droom zijn.

Wens jullie veel geluk samen ...

Groetjes yviera