Guam - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Corine - WaarBenJij.nu Guam - Reisverslag uit Hagåtña, Guam van Corine - WaarBenJij.nu

Guam

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

05 September 2008 | Guam, Hagåtña

Hafa Adai, (Goeiedag in het Guams?!)

Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties voor ons trouwen. Echt super leuk.....!

Zoals we al schreven zijn we op Guam en de afgelopen week hebben we vooral aan het strand of zwembad van ons luxe hotel gerelaxed.

Het eiland Guam is voor de rest niet zo heel erg bijzonder. Er is hier geen bussysteem om ergens heen te gaan, behalve dan naar alle shoppingmalls met heel dure winkels. Winkelen is namelijk de favoriete vakantiebezigheid van de Chinezen, Japanners en Koreanen die hier dan ook volop aanwezig zijn. De mensen hier zien ons zelfs aan voor locals..haha... We horen de hele dag 'take picture' en we zien peacevingers als ze op de foto gaan, heel apart! Ook kun je op Guam taxfree shoppen, dus dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.

Maar goed, aangezien we vrij weinig anders konden op dit eiland zijn we maar in een luxe hotel gaan zitten. Eerst zaten we in een wat minder luxe hotel en daar stond de airco volaan en er kon zelfs geen raam open, om hoofdpijn van te krijgen. Het strandhotel was veel beter, we hadden tenminste een balkon en deur die open kon.
In de winkelcentra moet je wel even je bontjas aantrekken, anders bevries je terplekke! En buiten is het dan weer 30 graden warmer..hmmmm...

We zijn weer helemaal opgeladen voor Maleisie en we hebben al hele plannen. Dit laten we jullie van de week wel weer horen.

Vanavond vliegen we dus via Manilla, op de Filipijnen, naar Kuala Lumpur in Maleisie. Daar zijn we dan zaterdagavond.

Tot dan!

• 05 September 2008 - 09:19

Coen:

zo, de reactie pagina is nog leeg, dat was de vorige keer wel anders... zo te zien was het lang leve het luxe leven?! kan niet op daar, mooie foto vanaf je balkon. Ik ben weer bijna 'thuis' in dordrecht, straks naar Moerdijk. we varen nog 'rustig' verder. Nu zijn Laurens en Areke aan boord, dat is wel gezellig. maar ze spreken geen woord engels en dat is dan weer goed voor Cristina.. veel plezier daar en goede reis vanavond.
    Groeten van Coen

• 05 September 2008 - 15:02

GP GROOT:

Gefeliciteerd we drinken er nu een biertje op .
    Ronald

• 05 September 2008 - 19:18

Nathas:

hiya
    zo uit ellende maar even in een luxe hotel gaan zitten...haha heerlijk hoor! gewoon lekker doen waar je zin in heb!!! heerlijk lijkt me dat. Nu ja, nu wij weer 'opnieuw' begonnen zijn, lukt het hier ook aardig hoor. Dat is toch wel lekker als je niet de sociale controle van allerdag hebt, vind je ook niet?!
    Een goede reis toegewenst in ieder geval. Ik ben even de tel kwijt hoeveel uur we nu schelen, dus misschien ga je voor mijn beleving wel een dag later op pad.
    groetjes Nathascha