aankomst - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Corine - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

13 Juli 2008 | Guatemala, Guatemala-stad

Hallo allemaal,

Gisterenavond zijn we op lokale tijd 21.00 uur aangekomen. Bij jullie was het toen 06.00 uur in de ochtend. In Houston hebben we eerst de klok 7 uur achteruit gezet en toen we in Guatemala waren nogmaals 1 uur achteruit. De vlucht was behoorlijk hobbelig, veel turbulentie en bij de landing in Guatemala erg slecht weer. Veel regen en nu nog steeds beetje bewolkt. En op het vliegveld van Houston werden we als criminelen behandeld (net als toen wij in amerika waren pap,mam en coen). Zeker een vreemd volk die amerika.....
We hadden al een hostel geboekt en we werden dus netjes afgehaald op het vliegveld. We hebben een erg luxe kamer voor onszelf met eigen badkamer, want het hostel was eigenlijk overgeboekt. Dus wij waren in een duurder hostel ondergebracht voor dezelfde prijs. Een lucky dus!

Ik heb geen sms je gestuurd dat we geland waren, want mijn telefoon werkt hier niet. We gaan nog wel kijken of we een lokaal kaartje kunnen vinden voor de tel. Maar voorlopig dus alleen via internet.

Zo eerst maar eens ontbijten en dan kijken waar we eigenlijk zijn, want het was donker toen we hier naar binnen gingen dus ja...

Oh ja, Edith super bedankt voor je bericht in het tijdschrift. Was erg herkenbaar, grappig...
En natuurlijk iedereen bedankt die ons kwam uitzwaaien, super leuk...

Tot later....

• 13 Juli 2008 - 13:51

Rianne:

Gelukkig, helemaal goed aangekomen!
    Nu lekker de tijd nemen om bij te komen, te relaxen en te genieten daar aan de andere kant van de wereld!
    Enjoy!
    liefs,
    Rianne

• 13 Juli 2008 - 17:55

Natasja:

fijn om te lezen dat jullie er zijn. meiden zitten nu lekker met een duikbril op in jullie bad.
    veel pezier en hopelijk komt de zon sel te voorschijn.( en dan weer kunnen zeuren dat het te heet is hihi)
    groetjes van ons allemaal.

• 13 Juli 2008 - 18:05

Papa & Mama:

Gelukkig !!Vroegen ons al af Zijn ze nog steeds onderweg?? Jammer van het weer maar hier is het nou ook niet zo geweldig wat weer betreft Hee geniet ervan tot mails!!

• 14 Juli 2008 - 07:52

Remco:

Leuk om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Tijdens je vorige reis zat ik in Zuid-Afrika en heb ik je dus niet echt gevolgd, maar deze keer ga ik dat zeker doen.

Veel plezier de komende weken! Hopelijk wordt het snel mooier weer. Is het daar nu regenseizoen?

Groetjes,
    Remco

• 14 Juli 2008 - 18:29

Dagmar:

he corine en tom super veel plezier de komende weken ik krabbel wel weer eens trouwens onze vakantie was erg leuk. dikke kus dagmar en remco