Vrijwilligerswerk 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Corine - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk 2 - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Corine - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk 2

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 Juni 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Ola,

Laatste dag van de week.
Woensdagavond ben ik nog een keer naar het theater geweest.Nu was het een voorstelling van allerlei circusgroepen en capoeira, zang etc. De jongerengroep van mijn project moest ook optreden, vandaar dat ik een kaartje had.
Gister weer portugese les gehad, gaat al wat beter. Op het project leer ik ook veel vooral van de oudere jongeren. Zij vinden het leuk om me te helpen.
Op het project vooral foto~s gemaakt en gezellig gepraat met de leraren en jongeren. Ook met de coordinator over mijn activiteit gesproken (in het spaans! dan ging beter dan portugees) en ik heb een ideetjes.
Ik wil iets doen met sinterklaasfeest, ze willen namelijk graag meer weten over de cultuur in Nederland. Dus ik heb gevraagd of Felicia (vrijwilligster uit NL die zondag komt) of zij een klein cadeautje mee wil nemen. Bijvoorbeeld drop of een vlaggetje van NL.De kids kunnen dan hun schoen (slipper) zetten. Verder wil ik een groot teamspel doen. Hoe en wat moet ik nog zien.

Gisteravond ging er een groep vrijwilligers sambalessen volgen en ik ging mee. Was erg lache! Het zijn heel simpele pasjes en we wisselden steeds van danspartner.

Vandaag nog 1 uurtje portugese les en daarna naar het project waar vandaag de kids weer oefenen.

Dit weekend gaan we waarschijnlijk naar het strand en ik ga kijken of ik surfles kan nemen of een board huren. Eigenlijk moet je naar een strand net buiten Rio voor de beste golven, maar ik moet nog zien of ik iemand zo gek krijg. Zondag waarschijnlijk naar een grote markt.
Jullie lezen het wel!

Ik heb idd gevraagd of ik ook in het andere vrijwilligershuis kon slapen, maar dat kon niet. Was volgeboekt ofzo.
Verder heb ik geen bluetooth op mijn telefoon, dus gaat het niet lukken om foto~s op die manier op de pc te zetten.Wel bedankt voor de tip!

Até Logo! (Tot later)

  • 06 Juni 2008 - 15:12

    Thieme:

    Hoi Corine
    Ik ben vandaag met oma uit Dirkshorn op de fiets naar Campanula geweest. Daar hebben we gezwommen. Toen door de duinen terug gefietst, gelopen door het hekje want anders val ik weer met mijn fiets door het rooster. Gaat het goed met je. Oma heeft je verhaaltje voorgelezen.Ga je de kinderen leuke circustrucjes leren.Misschien kom ik je wel ophalen van Schiphol met Tom.
    groetjes van thieme.
    doeg!

  • 06 Juni 2008 - 15:22

    Nathascha:

    o wat ben je weer heerlijk creatief! sinterklaas feest! super zeg, ja echt hollands. nou heel veel succes daarmee!
    bale dat je niet naar een ander huis kan, nou ja gewoon in de gaten houden, wie weet lukt het binnenkort!
    groetjes
    Nathascha

  • 08 Juni 2008 - 09:36

    Karima:

    Hey Corine,

    Superleuk om al je ervaringen te mogen lezen!

    Ik wens je een toptijd! Geniet ervan!

    Veel groetjes,

    Karima

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Brazilië

Vrijwilligerswerk in Brazilië van Corine

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2008

weer thuis

22 Juni 2008

bericht uit Portugal

21 Juni 2008

vertrek

19 Juni 2008

woensdag en donderdag

17 Juni 2008

Laatste weekje
Corine

Actief sinds 11 Mei 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 42938

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Op werkreis naar China

01 Juni 2008 - 12 Oktober 2008

Guatemala, Maleisië en nog veel meer.

02 Juni 2008 - 23 Juni 2008

Brazilië

Landen bezocht: