Aankomst Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Corine - WaarBenJij.nu Aankomst Rio - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Corine - WaarBenJij.nu

Aankomst Rio

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

02 Juni 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

Gister was het dan zover, om 6.30 uur ging ik vertrekken. Het vliegtuig had wat vertraging, maar ik haalde de overstap in Lissobon en kwam om 16.45 uur (lokale tijd) aan in Rio.Daar werd ik opgehaald!
Het regent hier.......! Nou ja, ga je naar Brazilie voor mooi weer....heb je regen. Maar echt koud is het niet, wel een trui aan en in de loop van de week gaat het beter worden.

Het appartement waar ik slaap is helemaal boven op een berg waar je over heel stijle wegen heen moet. De wijk Santa Theresa is een van de oudste wijken van Rio op het centrum na. De sloppenwijken (favela~s) liggen in het dal! Meestal is dit andersom, dus dat is wel grappig.

Deze week is er ook nog een jongen uit de VS (Lyn) in het huis en volgende week komen er nog anderen bij. Het is hier al vroeg donker, dus gisteravond binnen gebleven en wat tv gekeken en ontdekt dat er een computer met internet in het appartement is. Dus ik kan jullie makkelijk op de hoogte houden.

Vandaag gaat Priscilla mij een beetje wegwijs maken en vanmiddag gaan we op het project kijken.
Ben benieuwd.

Tot later

  • 25 Mei 2008 - 15:18

    Nathascha:

    Ha Corine en Tom,
    zo he, zit je hem nu al te veranderen van kleur?!! zo is tie ook erg tof. En hij word nu ook echt een beetje 'strand-style'. Leuk hoor!
    Heel veel plezier daar. En maak er een mooie leerzame tijd van! Als je terug ben hoor ik je verhalen graag! En natuurlijk hou ik je site in de gaten!
    groetjes,
    Nathascha
    P.S. Mijn site is www.ridgebackluca.nl kun je zien of de pups al geboren zijn!

  • 29 Mei 2008 - 11:02

    Rianne:

    Hey Corine!

    Alle voorbereidingen getroffen? Eindelijk is het nu bijna zover... Spannend! Een hele goede reis gewenst en maak er een toptijd van!

    Liefs,
    Rianne

  • 30 Mei 2008 - 05:30

    Pauline:

    Eindelijk ist bijna zover... En als ik zo naar het weer kijk buiten dan ga je de goeie kant op :) Heel veel plezier daar!

    Pauline

  • 02 Juni 2008 - 12:28

    Pauline:

    Hi Corine,

    Fijn dat je goed bent aangekomen!! Succes met alles verkennen en geniet ervan, voor je t weet zit je weer in het vliegtuig :)

    Liefs

  • 02 Juni 2008 - 20:14

    Marian:

    Hoi Corine.
    Volgens mij zit je eerste echte dag in Rio er nu bijna op. Het is hier 22.00 uur, dus bij jou 17.00 uur?
    Ik ben blij dat je goed bent aangekomen en ben benieuwd naar je volgende verslag (hier regent het nu ook en het is warm, lijkt Rio wel).
    Groetjes van Piet en Marian.

  • 04 Juni 2008 - 12:08

    Andrea:

    Heee corine,
    Gelukkig ben je veilig aangekomen! Ik wens je heel veel plezier in Brazilië de komende weken! Hopelijk zie ik je gauw als je weer ffies in Ned bent...
    Kus

  • 04 Juni 2008 - 13:28

    Julia:

    Heej Corine, leuk je verhalen zo meteen te lezen. Ben nu nog meer op de hoogte dan normaal in Nederland ;) hihi... veel plz. Kuss Julia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Brazilië

Vrijwilligerswerk in Brazilië van Corine

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2008

weer thuis

22 Juni 2008

bericht uit Portugal

21 Juni 2008

vertrek

19 Juni 2008

woensdag en donderdag

17 Juni 2008

Laatste weekje
Corine

Actief sinds 11 Mei 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 42930

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Op werkreis naar China

01 Juni 2008 - 12 Oktober 2008

Guatemala, Maleisië en nog veel meer.

02 Juni 2008 - 23 Juni 2008

Brazilië

Landen bezocht: