Vervolg - Reisverslag uit Yichun, China van Corine - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Yichun, China van Corine - WaarBenJij.nu

Vervolg

Blijf op de hoogte en volg Corine

30 Juni 2014 | China, Yichun

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag inderdaad de houten platen op de binnenring vastgezet. Hierop heb ik de uitzetpunten van de binnenring aangegeven. Het was een zeer warme dag.
De spanten en de materialen komen toch niet! Waarschijnlijk pas na het weekend, dit ga ik dus niet meer meemaken, wel jammer.
Zaterdag heb ik voor de maatvoering nog even de puntjes op de i gezet. Omdat de opdrachtgever er ook mee zit dat de materialen tegengehouden worden bij de douane, heeft hij ons in de middag meegenomen naar stuwmeer waar we zijn gaan zwemmen en waterskiën! Er was ook een cameraman mee van de plaatselijke media om de hele middag te filmen en later een verslag uit te brengen in de krant. Ook waren er drie “beautiful girls” mee die Engels studeerden en alles konden vertalen. Mister Who, de hoogste leider van het sportpark waar de wielerbaan komt, is gek van sport en alles wat met snelheid en 4 wd. te maken heeft. Vandaar ook het waterskiën.
In de middag zijn we naar een campus voor sportmensen ,die aan boogschieten en kleiduifschieten doen, gegaan. Daar stond een klein 4 wd. truckje, we moesten mee met mister Who, en we crosten de berg op en af, dit was geweldig en we hebben vreselijk gelachen. S ‘avonds een BBQ, waar de drank centraal stond.
Op zondag met het vliegtuig terug naar Harbin, Peking, Amsterdam. De tas ging mee tot aan Peking, tenminste dat werd verteld in Yichun, er zat zelfs een transfer sticker op. In Harbin stond ik al bij de gate, toen ik terug geroepen werd. Bleek dat ik mijn tas op moest halen. Snel inchecken, door de douane met alle rompslomp en op naar Peking.
Nu zit ik in Peking bij de gate, eindelijk, na nog drie keer mijn tas opengemaakt te hebben, het halve vliegveld ingemeten te hebben, om te laten zien wat voor instrument ik mee heb en na alle formulieren (?) ingevuld te hebben om te verklaren dat die f****ng rode batterij toch echt geen bom is. Dat was geen succes om die mee te nemen, maar dat weten we ook weer. Nog even snel wat souvenirs kopen en op naar Amsterdam.
Het was een geweldige week, weer heel veel geleerd en super van genoten.

Tom

  • 01 Juli 2014 - 18:37

    G&G:

    welkom thuis Tom!
    tot donderdag

  • 02 Juli 2014 - 17:18

    Edwin:

    Mooi verslag en ook foto's Tom!

  • 02 Juli 2014 - 17:18

    Edwin:

    Mooi verslag en ook foto's Tom!

  • 09 Juni 2015 - 19:04

    Wout:

    Beste Tom,

    Weet jij misschien het adres of heb je contactgegevens van de wielerbaan in Yichun?
    Ik wil daar ook graag een kijkje gaan nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Yichun

Op werkreis naar China

Op werkreis naar China

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2014

Vervolg

26 Juni 2014

vervolg werkreis

24 Juni 2014

Werkreis naar China
Corine

Actief sinds 11 Mei 2008
Verslag gelezen: 15123
Totaal aantal bezoekers 42803

Voorgaande reizen:

15 Juni 2014 - 29 Juni 2014

Op werkreis naar China

01 Juni 2008 - 12 Oktober 2008

Guatemala, Maleisië en nog veel meer.

02 Juni 2008 - 23 Juni 2008

Brazilië

Landen bezocht: